Producent każdej maszyny do podawania piłek tenisowych udziela gwarancji na sprawne działanie urządzenia przez okres 24 miesięcy od daty sprzedaży przy następujących warunkach:
Gwarancja obowiązuje 12 miesięcy od daty sprzedaży i jest przedłużana na kolejnie 12 miesięcy pod warunkiem wykonania przez Autoryzowany Serwis Techniczny MaszynyTenisowe.pl przeglądu w ostatnim miesiącu trwania pierwszego roku okresu gwarancji. Przegląd jest odpłatny w zależności od rodzaju maszyny:
1. Spinshot Junior, Tennis Tutor Cube, Tennis Tutor Cube OSC, Tennis Tutor Twist – 150zł
2. Tennis Tutor ProLite, Tennis Tutor ProLite OSC, Spinshot PRO – 200zł
3. Pozostałe modele producentów: Spinshot, Tennis Tutor oraz wszystkie modele maszyn przenośnych firmy Lobster i Spinfire – 300zł
4. Maszyny stacjonarne – m.in. Lobster Phenom, Tennis Tutor Shotmaker, Playmate, Miha itp. – 500zł
Gwarancja producenta obejmuje wyłącznie wady fabryczne tkwiące w produkcie. Gwarancja nie obejmuje:
– produktów dodatkowych: akcesoria typu pilot, bateria do pilota, akumulator, zasilacz
– uszkodzeń mechanicznych oraz uszkodzeń wynikających z niewłaściwej i niezgodnej z instrukcją eksploatacji maszyny
– uszkodzeń wynikających ze zdarzeń losowych takich jak złe zasilanie, pożar, przepięcie w sieci elektrycznej itp.
Warunkiem nabycia prawa do naprawy gwarancyjnej jest:
– przedstawienie oryginalnego dowodu zakupu wraz z wypełnionym przez sprzedawcę kuponem gwarancyjnym
– zgłoszenie uszkodzenia / defektu nie później niż 7 dni od momentu jego powstania
– pisemny opis uszkodzenia / defektu i okoliczności jego powstania
– przesłania lub dostarczenia osobiście maszyny do naszej siedziby w Warszawie najlepiej w oryginalnym opakowaniu zawierającym oryginalne wypełniacze.
Ważne! Dostarczenie maszyny w ramach naprawy gwarancyjnej leży w gestii i jest realizowane na koszt nabywcy. W przypadku uwzględnienia gwarancji koszt odesłania maszyny do klienta po dokonaniu naprawy leży po stronie naszej firmy.
SERWIS POGWARANCYJNY
W przypadku niezgodności z którymś z wymienionych powyżej punktów, minięcia okresu gwarancji bądź zakupu maszyny w innej firmie, oferujemy serwis pogwarancyjny. Podobnie jak w ofercie gwarancyjnej, należy dostarczyć maszynę do naszego biura wraz z opisem usterki w celu dokładnego zdiagnozowania problemu przez naszych serwisantów oraz dokonania wyceny naprawy.
Ważne! Dostarczenie maszyny do siedziby mCourt Polska w ramach naprawy gwarancyjnej leży w gestii i jest realizowane na koszt nabywcy. W przypadku uwzględnienia gwarancji koszt odesłania maszyny do klienta po dokonaniu naprawy leży po stronie naszej firmy.