Warunki gwarancji

Producent każdej maszyny do podawania piłek tenisowych udziela gwarancji na sprawne działanie urządzenia przez okres 24 miesięcy od daty sprzedaży przy następujących warunkach:
Gwarancja obowiązuje 12 miesięcy od daty sprzedaży i jest przedłużana na kolejnie 12 miesięcy pod warunkiem wykonania przez Autoryzowany Serwis Techniczny MaszynyTenisowe.pl przeglądu w ostatnim miesiącu trwania pierwszego roku okresu gwarancji. Przegląd jest odpłatny w zależności od rodzaju maszyny:

1. Spinshot Junior, Tennis Tutor Cube, Tennis Tutor Cube OSC, Tennis Tutor Twist – 150zł
2. Tennis Tutor ProLite, Tennis Tutor ProLite OSC, Spinshot PRO – 200zł
3. Pozostałe modele producentów: Spinshot, Tennis Tutor oraz wszystkie modele maszyn przenośnych firmy Lobster i Spinfire – 300zł
4. Maszyny stacjonarne – m.in. Lobster Phenom, Tennis Tutor Shotmaker, Playmate, Miha itp. – 500zł

Gwarancja producenta obejmuje wyłącznie wady fabryczne tkwiące w produkcie. Gwarancja nie obejmuje:

– produktów dodatkowych: akcesoria typu pilot, bateria do pilota, akumulator, zasilacz
– uszkodzeń mechanicznych oraz uszkodzeń wynikających z niewłaściwej i niezgodnej z instrukcją eksploatacji maszyny
– uszkodzeń wynikających ze zdarzeń losowych takich jak złe zasilanie, pożar, przepięcie w sieci elektrycznej itp.

Warunkiem nabycia prawa do naprawy gwarancyjnej jest:

– przedstawienie oryginalnego dowodu zakupu wraz z wypełnionym przez sprzedawcę kuponem gwarancyjnym
– zgłoszenie uszkodzenia / defektu nie później niż 7 dni od momentu jego powstania
– pisemny opis uszkodzenia / defektu i okoliczności jego powstania
– przesłania lub dostarczenia osobiście maszyny do naszej siedziby w Warszawie najlepiej w oryginalnym opakowaniu zawierającym oryginalne wypełniacze.

Ważne! Dostarczenie maszyny w ramach naprawy gwarancyjnej leży w gestii i jest realizowane na koszt nabywcy. W przypadku uwzględnienia gwarancji koszt odesłania maszyny do klienta po dokonaniu naprawy leży po stronie naszej firmy.

 

SERWIS POGWARANCYJNY

W przypadku niezgodności z którymś z wymienionych powyżej punktów, minięcia okresu gwarancji bądź zakupu maszyny w innej firmie, oferujemy serwis pogwarancyjny. Podobnie jak w ofercie gwarancyjnej, należy dostarczyć maszynę do naszego biura wraz z opisem usterki w celu dokładnego zdiagnozowania problemu przez naszych serwisantów oraz dokonania wyceny naprawy.

Ważne! Dostarczenie maszyny do siedziby mCourt Polska w ramach naprawy gwarancyjnej leży w gestii i jest realizowane na koszt nabywcy. W przypadku uwzględnienia gwarancji koszt odesłania maszyny do klienta po dokonaniu naprawy leży po stronie naszej firmy.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *